Pārdošanas noteikumi 1) Pārdošanas noteikumi attiecas uz preču un pakalpojumu iegādi starp Pircēju (turpmāk – Patērētājs) un uzņēmumu Decolights OÜ (turpmāk – Interneta veikals) no interneta veikala – ziemassvetkugaismas.lv. 2) Papildus šiem noteikumiem un nosacījumiem tiesiskās attiecības, kas rodas, iegādājoties preces no interneta veikala, regulē Saistību tiesību akts (turpmāk – STA), Patērētāju tiesību aizsardzības likums (turpmāk – PTAS) un citi spēkā esošie Latvijas Republikas tiesību akti. 3) Interneta veikals patur tiesības veikt izmaiņas pārdošanas noteikumos. Šīs izmaiņas ir atspoguļotas ziemassvetkugaismas.lv mājas lapā.
Informācija par cenām 1) Visas cenas, kas norādītas interneta veikalā ziemassvetkugaismas.lv, ir ar PVN. 2) Pirkumiem, kuru kopējā summa ir mazāka par 50 eiro piegādei uz pakomātiem un mazāka par 100 eiro piegādei ar kurjeru, tiek pievienota piegādes maksa atbilstoši Patērētāja izvēlētajai piegādes metodei. 3) Cenas ir spēkā no pasūtījuma veikšanas brīža līdz pabeigta pasūtījuma apmaksas termiņa beigām (1 diena pēc pasūtījuma veikšanas). 4) Ja pasūtījums ir izveidots pirms pārdošanas nosacījumu vai cenu izmaiņām, uz Patērētāja un ziemassvetkugaismas.lv tiesiskajām attiecībām attiecas pasūtījuma noformēšanas brīdī spēkā esošie nosacījumi. 5) Interneta veikals patur tiesības veikt izmaiņas pārdošanas cenās. Šīs izmaiņas tiks atspoguļotas mājas lapā.
Piegādes nosacījumi 1) Mēs piedāvājam vairākas piegādes iespējas. Jūs varat izvēlēties piemērotāko: Omniva, DPD vai Itella SmartPOST pakomātus vai Venipak piegādi uz mājām. 2) Piegādes laiks 1-3 darba dienas, atsevišķos gadījumos piegāde var aizņemt 5 darba dienas. 3) Pasūtījumi, kas veikti darba dienās un apmaksāti pirms pulksten 16:00, tiks izsūtīti tajā pašā dienā. Paredzamais piegādes laiks ir 1-3 darba dienas pēc izsūtīšanas. Pasūtījumi, kas veikti brīvdienās un svētku dienās, tiks izsūtīti nākamajā darba dienā. Kad pasūtījums tiks ievietots pakomātā, Jūs saņemsiet SMS ar saņemšanas kodu. Ievadiet šo kodu pakomātā un izņemiet pasūtījumu. Pasūtījums pakomātā tiek uzglabāts 7 dienas.
Pasūtījuma veikšana 1) Pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. 2) Lai veiktu pasūtījumu, vispirms iepirkumu grozā noklikšķiniet uz saites “Veikt pasūtījumu”. 3) Pēc tam izvēlieties – vēlaties veikt pasūtījumu kā viesis vai pastāvīgs klients (ja interneta veikalā ir šāda iespēja). 4) Pasūtīšanas laikā aizpildiet nepieciešamos datu laukus, izvēlieties sev piemērotu pasūtījuma piegādes veidu un noklikšķiniet uz saites “Veikt pasūtījumu”. Ekrānā parādīsies rēķins, kuru varat ērti apmaksāt, izmantojot bankas saiti (Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Revolut) vai ar bankas karti kā eiro maksājumu. Sīkāka informācija par maksājuma veikšanu eiro, ieskaitot visus piemērojamos valsts nodokļus un piemaksas, ir atrodama rēķinā, kas parādīts pēc pasūtījuma apstiprināšanas. 5) Pasūtījumus var apmaksāt Latvijas banku saitēs: (Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Revolut). 6) Rūpīgi aizpildiet datu laukus pasūtījuma apstiprināšanas laikā, jo no sniegtās informācijas precizitātes un pareizības ir atkarīgs pasūtījuma piegādes laiks, precizitāte un turpmāko strīdu un prasību atrisināšana. 7) Maksājums notiek ārpus interneta veikala drošā vidē – norēķinoties ar bankas saiti attiecīgās bankas drošā vidē. Pārdevējam nav piekļuves klienta bankas datiem. 8) Interneta veikalā veikti pasūtījumi, kas iesniegti no pirmdienas līdz piektdienai, plkst. 9.00–16.00, tiek apstrādāti katru dienu, bet pasūtījumi kas tiek iesniegti piektdienā pēc pulkst.14.00, tiks apstrādāti pirmdien. 9) Decolights OÜ ir personas datu galvenais apstrādātājs, Decolights OÜ pārsūta maksājumu veikšanai nepieciešamos personas datus pilnvarotajam datu apstrādātājam KEVIN.EU UAB.
Pārdošanas līguma stāšanās spēkā 1) Ar preču pārdošanas līgumu Interneta veikals apņemas nodot Patērētājam esošās, ražotās vai nākotnē iegādātās preces, kuras ir iegādājies Interneta veikals, un dod iespēju nodot īpašumtiesības Patērētājam, un Patērētājs apņemas samaksāt interneta veikalam. 2) Pasūtījumi, kas nav apmaksāti, tiks atcelti 1 dienu pēc pasūtījuma veikšanas. 3) Pārdošanas līgums stājas spēkā pēc tam, kad Patērētājs ir veicis maksājumu Interneta veikala bankas kontā.
Piegāde 1) Pēc pārdošanas līguma stāšanās spēkā Interneta veikals pabeidz pasūtījumu un nodod to uzņēmuma loģistikas partneriem piegādei. 2) Interneta veikala vietnē norādītie piegādes noteikumi ir spēkā no brīža, kad pasūtījuma apmaksa ir saņemta Interneta veikala bankas kontā. 3) Lai piegāde notiktu bez kavēšanās, ir jābūt uzmanīgiem, un, veicot pasūtījumu, ievadot piegādes datus, jāsniedz patiesi un derīgi dati. 4) Interneta veikals nav atbildīgs par preču piegādes kavēšanos, ja preces ir nodotas loģistikas partneriem laikā, bet piegādes kavēšanās ir saistīta ar apstākļiem, kurus interneta veikals nevarēja ietekmēt vai paredzēt.
Atgriešanas tiesības 1) Pēc pasūtījuma saņemšanas Patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no Interneta veikalā noslēgtā līguma, nenorādot iemeslus. Standarta atgriešanas pieteikuma veidlapa tiks nosūtīta uz e-pastu pēc Patērētāja pieprasījuma. 2) Atgriežamās preces stāvokļa pasliktināšanās gadījumā Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, kas radusies priekšmeta lietošanas rezultātā, tikai tad, ja viņš ir lietojis priekšmetu citādi, nekā tas ir nepieciešams, lai pārliecinātos par priekšmeta būtību, īpašībām un darbību. Lai pārliecinātos par preces kvalitāti, īpašībām un darbību, Patērētājam vajadzētu rīkoties un lietot preci tikai tā, kā viņam parasti būtu atļauts to darīt veikalā. 3) Lai atgrieztu preci, jāiesniedz iesniegums par atteikšanos no preces – veidlapa tiks nosūtīta pēc Patērētāja pieprasījuma. Un nosūtiet to uz [email protected] ne vēlāk kā 14 dienas pēc preces saņemšanas. 4) Patērētājam ir jāatgriež prece 14 dienu laikā pēc pieteikuma iesniegšanas vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš iepriekš minētajā termiņā ir nodevis preci loģistikas uzņēmumam. 5) Klientam nav jāatgriež preces caur loģistikas uzņēmumu, ja interneta veikals ir piekritis preces atgriezt pats. 6) Saņemot atgriešanas pieteikumu, interneta veikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atgriež patērētājam samaksāto summu, kas no Patērētāja saņemta saskaņā ar līgumu, ieskaitot Patērētāja piegādes izmaksas, ja vien patērētājs nav skaidri izvēlējies piegādi metodi, kas atšķiras no tirgotāja piedāvātā lētākā piegādes veida, Interneta veikalam nav jāatmaksā patērētājam izmaksas, kas pārsniedz parastā piegādes veida izmaksas.
Nepārvaramas varas apstākļi 1) Interneta veikals nav atbildīgs par zaudējumiem, nodarīti Pircējam, vai par preču piegādes kavēšanos, ja bojājumi vai preču piegādes aizkavēšanās ir radušies apstākļu dēļ, kurus interneta veikals nevarēja ietekmēt vai paredzēt.
Personas datu apstrāde 1) Ievadot datus interneta veikalā un ar atbilstošu apstiprinājumu, Patērētājs dod tiesības ievākt un apstrādāt Patērētāja personas datus (vārdu, kontaktpersonas tālruņa numuru, pakas piegādi un / vai mājas adresi, e-pasta adresi) un pārsūtīt tos piegādes loģistikas partnerim. 2) Interneta veikalam ir tiesības izmantot Patērētāja dzīvesvietas vai atrašanās vietas adresi, lai nosūtītu Patērētājam reklāmu un citu informāciju. 3) Patērētājam ir tiesības jebkurā laikā aizliegt ievākt un izmantot savus personas datus, ja vien tas nav nepieciešams no līguma izrietošās prasījuma piedziņai vai preču piegādei. 4) Elektronisko personas datu izmantošana tiešajam pastam notiek tikai tad, ja Patērētājs vietnē ir devis atsevišķu piekrišanu. 5) Maksājot par pirkumiem, izmantojot šifrētu datu saziņu ar bankām, Patērētājs nodrošina personīgo bankas ID drošību un Interneta veikalam tiem piekļuves nav.
Pretenziju iesniegšanas kārtība 1) Interneta veikals ir atbildīgs par Patērētājam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai par defektiem, kas parādās divu gadu laikā no preces piegādes Patērētājam. 2) Defekta gadījumā patērētājam ir tiesības, vēlākais divu mēnešu laikā, vērsties interneta veikalā, iesniedzot rēķinu, uz kura pamata tika apmaksāta preces iegāde. 3) Ja precēm ir defekts, lūdzu, pārtrauciet preču lietošanu. 4) Interneta veikals un Patērētājs vienojas par bojāto preču labošanu vai maiņu. Remonta izmaksas sedz interneta veikals. 5) Interneta veikals nav atbildīgs par preces defektiem, kas radušies Patērētāja vainas dēļ un kas radušies preces nepareizas uzglabāšanas vai nepareizas lietošanas rezultātā. 6) Produkta neatbilstības vai defektu gadījumā, lūdzu, nosūtiet sūdzību uz e-pasta adresi [email protected], norādot pasūtītāja vārdu, kontakttālruni, pasūtījuma numuru un precīzu neatbilstības vai defekta aprakstu. 7) Sūdzība par preces neatbilstības vai defektu atklāšanu jāiesniedz divu mēnešu laikā no preces neatbilstības vai trūkuma atklāšanas. 8) Visas sūdzības tiks izskatītas un ar Patērētāju sazināsies pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc sūdzības saņemšanas. 9) Patērētājam ir tiesības pieprasīt pirkuma cenas samazināšanu vai līguma izbeigšanu no interneta veikala un atgūt naudu par precēm, ja interneta veikals nevar salabot vai nomainīt preces, ja remonts vai maiņa neizdodas vai interneta veikals nav novērsis defektu saprātīgā termiņā.
Patērētāja tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā 1) Ja Interneta veikals ir atteicies atrisināt Patērētāja sūdzību vai Patērētājs nepiekrīt Interneta veikala piedāvātajam risinājumam un konstatē, ka ir pārkāptas viņa tiesības vai ir pārkāptas viņa intereses, Patērētājs var iesniegt sūdzību Patērētāju sūdzību ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra starpniecību. Patērētājs var iesniegt sūdzību pats vai ar pārstāvja starpniecību. Informāciju par Patērētāju tiesību aizsardzības komisiju var atrast Patērētāju tiesību aizsardzības padomes tīmekļa vietnē, bet par problēmām ES dalībvalstīs sazinieties ar Eiropas Patērētāju centru.